Vkladani nulovych odporu, bylo: Betaverze Eagle 5 je dostupna

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Srpen 19 12:03:54 CEST 2007

No a ja si naivne dokonce myslel, ze by to mohl delat autorouter automaticky napr. misto routovani v dalsi vrstve. Kdyz uz to budu muset vkladat rucne, tak to zas tak moc nepomuze.

JK