Re: Přehrávání několika hlášek z uC

Šula Miloš sula@rps.cz
Pátek Srpen 17 10:18:58 CEST 2007

Muzete prosim k tomu rict nejake podrobnosti ?
Jakou to ma pamet Flash,RAM ? Jak si tam neco muzu dohrat ( jsou na webu pro
tenhle firmware zdrojaky k tomu linuxu ) ? Cim se to kompiluje, jaky tam je
procesor ?

diky
Milos

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 17, 2007 10:04 AM
Subject: Re: Přehrávání několika hlášek z uC

Nejlevnejsi varianta takoveho routeru stoji fakt par kacek.
http://www.dxt.cz/?Mode=StiList&fulltext=BR-6104
i kdyz samozrejme ten drazsi (865Kc s DPH, tedy verze KP), je
pouzitelnejsi i kdyz pro tuhle aplikaci by ten lacinejsi stacil taky
(572Kc s DPH). Za tuhle cenu totiz dost tezko neco slusnejsiho postavite
i kdyz nebudete pocitat svuj cas (protoze je to treba hobby).

Co se tyce uprav, staci jich naproste minimum. Vypajite nekolik LED a
soupnete tam DACku. Taky si musite pripajet piny pro pripojeni seriaku,
na desce nejsou puvodne osazeny (ale je tam misto pro pinlistu) a pouzit
prevodnik na RS232 urovne, pro pripojeni k PC (ale to snad neni zadna
prace a stoji to par kacek). Ale to je z uprav asi tak vsechno potrebne.
S timhle musite byt hotov rychleji, nez byste postavil celou desku pro
prehravani.

Vyhodou je, ze si muzete bezvadne vyhrat (specialne kdyz mate rad Linux)
a vysledek muze byt opravdu slusny. Opakovatelnost je dana pouze
dostupnosti techto routriku, ale protoze tohle neni PC, ktere uz z
principu jednou za rok musi kazdy vylepsit necim novym a nebo koupit
nove (jak by se mohl chlubit, kdyby mel nejakou plecku, ze jo, cest
vyjimkam co na tom pracuji), nebojim se ze by tak rychle zmizely z trhu,
protoze tohle je, tak rikajic, spotrebak, ktery kdyz dela co ma, tak se
prakticky nikdo nezabyva tim, jaky ma vykon a jestli potrebuje
novy/lepsi/vykonejsi. Ovsem garantovat dlouhodobou dostupnost takove
veci pochopitelne nelze, lze ji pouze odhadovat.

--
Jiri Bezstarosti