Re: Šifrování a kódování (Re: Upgrade software pres internet)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Srpen 15 12:43:44 CEST 2007

> Ano, to vim. Ani tak by to nebylo sifrovani. Ze neni kodovaci tabulka
> zverejnena, to neznamena, ze se nejedna o kodovani. Je to stale jen
> kodovani. Vzdyt ja rikam, ze morseovku neznam, neznam ani Braillovo
> pismo. Pro me to je totez jako ze tyto kodove tabulky pro me nejsou
> zverejneny, neznam je. Stale je to kodovani, nikoliv sifrovani.

Jenze ty to porad vidis tak, ze je to bud kodovani anebo sifrovani.
Jenze ono je to v tomhle pripade oboji zaroven :-)

Vsechny ostatni argumenty jsou obdobne - kdyz budu s kodovou tabulkou
zachazet jako s klicem (proste ji za klic prohlasim) tak to bude klic,
aniz by to ale prestala byt zaroven kodova tabulka. Atd.

> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Ales Prochaska