Vzorky Re: Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Srpen 9 19:11:28 CEST 2007

No nepsal bych to kdybych si nebyl temer jisty na 99% ze to tak bylo jak
jsem napsal. Mimochodem pokud by z one jmenovane firmy se v tom chtel
vrtat. Objednaval jsem troje vzorky s cca tydenim odstupem (bohuzel
zadani se stale menila). Na vsechny mi prislo potvrzeni mailem od
vyrobce a za dva dny potvrzeni od nemeckeho dealera ze vzorky jsou
poslane.  Ty maily mam. Kdyz jsme za dva mesice byl rozhodly je koupit
tak jsem volal (nebo psal nevim uz) do MESu zda ty svaby aspon
prodavaji. Rekli mi ze ne, ale ze obcas neco maji a ze maji tech 5ks
(presne mnozstvi co jsem mel objednane). Domluvil jsem si cenu a
objednal. Na konci toho celeho jsem se zeptal zda nevi jak ej to se
vzorkama obecne a ze cekam na enjake vzorky. Zeptala se me pani na order
number a ja ji rekl jen ty dve veci co mi chybely (bez te predtim
domluvene a objednane). Rekla ze to zjisti. Behem nekolika hodim mi bud
prisel mail nebo volali, ze vzorky prave prisly. :-) Zajimave ze prisly
jen ty co jsem shanel a ty co mi prodali a co jsem nenahlasil o tech
nepadlo ani slovo a dodnes je nemam.

Na nahody proste neverim - navic kolega co take na neco cekal od allegra
take si tri mesice po zavolani take najedno vzorky dostal.

Radek Vicek