Nabíječka pro velké napětí

Čtvrtek Srpen 9 15:52:46 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    ano je to ona, ta modrá verze čili druhé vydání. Pak existuje
naprosto stejné první vydání, ale to má takovou červeno-růžovou obálku.
Já ji koupila také před mnoha lety a pořád v něco občas i najdu. Ale jak
jsem koukala tak tyhle návody se prolínají knihami a časopisy už asi sto
let. Nejen tato kniha, ale i starší ARB a KE pak také ještě jeden
časopis "Zápisník radioamatéra" co vydávala Integra (hehe to je už dlouho).

    Snad návod poslouží, u nás v práci pracují transduktorové nabíječe
dlouho a spolehlivě. Tohle je trošku něco jiného, ale při té
jednoduchosti se to snad ani nemůže porouchat. A dát k tomu krásný
rtuťový usměrňovač, tak to bude pastva pro oko ;-))

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186