skenování...

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Srpen 1 16:20:24 CEST 2007

Zdravíčko,

mám doma (nevím ale na jak dlouho) scanner co scanuje přímo do PDF (taky to
umí poslat mailem nebo uložit na sdílený adresář). Kdo máte zájem něco velmi
mnohostránkového oscanovat a nechcete se s tím prcat na nějakém ořezávátku,
tak vám nabízím jeho využití. Scanovat si to ale budete muset sami, nebo vám
to i půjčím (ale vrátit!). Bydlím ale skoro v rakousku (šéf říká že su z
vídně). Bohužel, co stránka, to jedno PDF (ale dá se to za použití
PDFtoolkitu na linuxu automatizovaně spojit). Je to kombajn s tiskárnou, ale
ta tiskárna blbne (občas posune papír víc než je zdrávo, při zavádění i při
tisku). Kdybyste někdo věděl jak ji uzdravit, tak bych byl rád. Kupodivu při
kalibraci hlav a diagnostické stránce se chová jak má, asi je aktivní nějaké
kurvítko. Je to HP offi*cejet 9130

Jeden port v hubu mám volný (zatím - ne na dlouho, žena otravuje že chce do
kuchyně internet) a IP statické, taky si nezapomeňte vzít svůj not-e-book.

Koukám že až se vrátí nejstarší dcera z tábora, bude scanovat...

Mimochodem, někdo mi už hodně dávno nabízel poslání scanu prastarých amár,
kdopak to asi byl?