Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 9 10:42:24 CEST 2007

> Nevim nad cim se kdo pozastavujete, stejne si vetsina z nas priste zase
> koupi to nejlevnejsi s temi "nejuzasnejsimi moznostmi" ;). Nejsem
> vyjimka, taky vlastnim MP3 prehravac za par kilo. Sice od jineho
> vyrobce, nejak to hraje, ale taky zadna slava. Kam vyrobce tlacime
> kupovanim tech nejlacinejsich smejdu, presne tam jsou, protoze jim
> davame jasny signal, ze "presne tohle trh chce".

Jiste, tohle je samozrejme pravda. (Kdyz jsem kupoval
prehravac/nahravac ja, sedel jsem den u netu, v obchodech jsem
vyrobek zkousel asi pul hodiny, pak jsem ho nakonec nevzal, skoncil
jsem u MicroTracku 24/96 od M-Audia.)

Ja ale vubec nehodnotim kvalitu vyrobku. Ja hodnotim to, jak se
chovaji zamestnanci te firmy. Pokud nekdo vedome lze a vedome
neupozorni na znamou vadu vyrobku a pak s usmevem a aroganci odmita
vzit vyrobek zpet, pak je to podle a tohle a pouze tohle jsem chtel
rict.

ZdraviM.P.