Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pátek Srpen 10 07:48:36 CEST 2007

) Poznam X
ludi zo svojho okolia, ktori si pamataju oravske televizory, ako
spolahlive pristroje a dnes kupuju hocico, co nesie znacku ORAVA. "Lebo
je to nasa kvalita!". Pritom pod touto znackou nikdy Nizna nic
nevyrabala a samozrejme ani teraz nic nevyraba. Je to _nejaka_ azijska
firma, ktora vyraba vsetko od rychlovarnych konvic po DVD rekordery,
pre nase 2 krajiny si lepi znacku ORAVA, pre ine krajiny zas nejaku ich
oblubenu znacku a pod zvykovym dojmom predava...

Len pre zaujimavost, vyrobky so znackou orava sa predavaju aj v korei -
aspon tak tvrdil kamarat co tam bol.

miro

PS: co sa tyka reklamacii, nemusi ist o relativne velku firmu. Sam mam
skusenosti (aj znami maju rovnaku) s miestnym predajcom, na ktoreho ani
SOI nezabrala... Po neuspesnych tahaniciach ma odporucili obratit sa na
sud. To mi ale nestalo za tych 4tis... Mozno moja chyba a ten k*k*t
obchodnik s tym zjavne ratal... http://www.elkoshop.sk/