Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Srpen 9 08:37:36 CEST 2007

Miroslav Sinko wrote:
> spolahlive pristroje a dnes kupuju hocico, co nesie znacku ORAVA. "Lebo
> je to nasa kvalita!". Pritom pod touto znackou nikdy Nizna nic
> nevyrabala a samozrejme ani teraz nic nevyraba.

To nie je pravda - koncom 60tych rokov si moji rodicia kupili televizor,
ktory sa oficialne volal Orava [nejake cislo] - tak to bolo na zadnom
stitku aj na navode - aj ked je pravda, ze neskor sa predaval pod nazvom
Dajana.

I ked to nic nemeni na relevantnosti tej dnesnej "znacky"...

wek