Re: Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 9 09:13:10 CEST 2007

Tipnul bych si ze komponenty pochazeji z Thaiwanu
(bez ohledu na tom jaky "vyrobce" se k tomu televizoru hlasi)
a sroubky co to drzi pohromade se treba skutecne
na nejake montazni lince sroubovaly na Orave.