Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Srpen 8 17:25:50 CEST 2007

Hmmm... mam tiez E5 cult a nepiska. Teraz som skusil aj alkalicku
baterku (normalne pouzivam NiMH). Ale jedina, ktoru mam doma v budiku
ma momentalne 1,44V...
Asi ste skusali, no pre istotu - v menu je volba typu baterie
alkalicka/nabijacia. Mate to spravne?
A dalsia vec, co mne pomohla pri problemoch (mrzol), bol novy firmware.
Neviem, ci by odstranil prave piskanie, ale za pokus to snad stoji.
Teraz mam verziu 6.003.

miro

--- Marek Peca <marek@tynska.cuni.cz> wrote:

> Dobry den,
>
> pisu to nerad, ale chtel bych odradit pripadne zajemce od nakupu veci
> od firmy Emgeton ci Bell Technology, http://www.bell-technology.cz/
>
> Jejich pristup k zakaznikum je pokud jde o zavady a reklamace velmi
> necestny. Prodali me kolegyni MP3 prehravac E5cult napajeny 1x AA
> 1.5V clankem. S vetsinou alkalickych baterii tento prehravac do
> sluchatek nesnesitelne a opravdu silne piska. Kdyz ma baterie mensi
> napeti, piskani ustane.
>
> Meril jsem napeti baterie, jedna mela 1.59V, druha 1.52V (naprazdno).
> [...]

Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
http://farechase.yahoo.com/