Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Středa Srpen 8 15:58:32 CEST 2007

Pripojuji se k tomuto nazoru. Nelze u nich nic reklamovat, vzdy svedou vinu na zakaznika. Staci nahlednout do jejich diskusniho fora. Tuto zkusenost mi potvrdil i prodavac v inet obchode.
Pokousel jsem se reklamovat ulomeny kryt na baterii v MP3 prehravaci. Zjevne kur---tko. Velmi poddimenzovany a subtilni dil. Po roce mi to prasklo samovolne diky obrovskemu tlaku pruziny pod baterii. Za vymenu plastove desticky 2x1 cm, kterou zvladne skoro kazdy za 10s, chteli 300 Kc - slovy trista. Podotykam, ze jsem nebyl jediny, komu se to stalo, bylo to notoricky omylane tema na foru. A dospelo to tak daleko, ze to admin (od Emgetonu) stopnul a nektere prispevky i smazl.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: Wednesday, August 08, 2007 2:54 PM
To: Eletrika
Subject: Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Dobry den,

pisu to nerad, ale chtel bych odradit pripadne zajemce od nakupu veci
od firmy Emgeton ci Bell Technology, http://www.bell-technology.cz/

Jejich pristup k zakaznikum je pokud jde o zavady a reklamace velmi
necestny. Prodali me kolegyni MP3 prehravac E5cult napajeny 1x AA
1.5V clankem. S vetsinou alkalickych baterii tento prehravac do
sluchatek nesnesitelne a opravdu silne piska. Kdyz ma baterie mensi
napeti, piskani ustane.