OT: SD karty a jejich rychlost

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Úterý Srpen 7 19:19:44 CEST 2007

Ten foťák by měl zvládnout kartu 2GB.To je maximum pro FAT16. Mám LX1 a než
jsem koupil 2GB, tak jsem se ptal technika v Panasoniku. Ten mi řekl, že je
nejlepší to vyzkoušet v prodejně, udělat pár fotek, pak naformátovat, znovu
pár fotek, prohlídnout si je, a podívat se kolik to ukazuje, že se tam ještě
vejde. Používám Transcend 150× a na všechny formáty, i RAW, bez
problémů.Ovšem kamoš měl s Panasonikem (nevím typ) problém, ta 2GB mu tam
vůbec nejela. 1GB bez problému.
Vladimír
  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, August 07, 2007 3:25 PM
  Subject: Re: OT: SD karty a jejich rychlost

  A to jste nasel kde ze to umi jen 1GB? Ja jsem se schvalne dival do
  specifikaci a je tam jen ze pocet snimku je urcen kapacitou karty a pak
  veticka "bez omezeni". Sice vsude maji v manualu tabulky jen do 1GB, ale
    pocitam ze v dobe kdy ten fotak vznikal byla tahle kapacita asi
  maximum tak se neobtezovali tam psat vic.

  Nicmene nafotil jsem na ty 2GB cca 650 fotek (maximum je asi 810) do
  JPEGu a vsechny bez problemu. Ale ja je stahuji vzdy pres ctecku.

  A zkousel jste ten TIFF? Ja do tohodle formatu moc nefotim, jen kdyz
  zalezi hodne na detailech a tak jsem si toho skoro pul roku nevsiml.

  Vecer tu fotku nekde vystavim - protoze vypada fakt divne.

  Radek Vicek