moderna doba; was: Citovat ano, ale s mirou! - NASTAVENIE KLIENTOV

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Srpen 7 14:44:25 CEST 2007


:-)))
No, zas tak hrozné to není, jeho auta s nápisem 2000 a XP vystupování
a nastupování požadují jen občas, automatické ztahování nových zadků
lze vypnout a problémy s rozpoznáváním zadků se zdá se týkají pouze
úpravy, kterou s nimi dělá jedna konkrétní myčka...

Ovšem co se hotline týče, tak když tam zavoláte, můe se stát, že
oznámí: "Jo tak vy jste si naše auto koupil se slevou při nákupu
blinkrů? - Tak to budete muset zavolat na hotline prodejce blinkrů."

PH
  From: Jan Waclawek 
  No a nepripada Vam skor zvlastne, ze vyrobca Vaseho auta bez nejakeho 
  zasadnejsieho prieskumu trhu prehlasila zadky svojich vlastnych aut za 
  standard, a automaticke udrziavanie vzdialenosti - ktore mimochodom 
  nejde vypnut ani prekonfigurovat, a automaticky si za jazdy stahuje 
  databazu novych zadkov aut danej firmy, po com musite bez ohladu na to 
  kde prave ste a kam idete, odstavit auto, vystupit, zamknut auto, 
  trikrat okolo neho obehnut, pokusit sa odomknut, ked sa nepodari, 
  zavolat si na hotline pre tvar noveho odomykacieho kluca, vybrusit si 
  ho, nastupit a znova nastartovat - pri zadkoch aut ostatnych firiem 
  funguje skor nahodou... ?

  Pavel Hudecek wrote:
  > Spíš je to podobné, jako firmu obvinit z toho, že zadní část jejího
  > auta zmátnla běžně používaný systém automatického udržování
  > vzdálenosti od předchozího vozidla v koloně tak, že do něj
  > naboural. :-)
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070807/0e710b31/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list