[OT]: kyslikovodikova svarecka

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Srpen 3 09:53:46 CEST 2007

Mno tak to nie je vobec katastroficke.

Inak mam pocit ze ja som za tu kusovku daval 2-3Sk, mozno aj trocha viac
(asi to boli prave tie 0.8 alebo 0.9, nepamatam si uz ani na farbu).
Takze sa im tych par krabic oplati, ked z nich predaju tak 1/4-1/3...
(nakoniec, toto asi nie je prave ten artikel na ktorom sa ryzuje, ze...
:-) )

Ale ako vravim su velmi ochotni takze cokolvek co sa najde v katalogu a
je clovek ochotny zaplatit... Pozerali sme nejake pinzety aj peany,
napriklad...

wek