Re: [OT]: kyslikovodikova svarecka

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Srpen 3 09:44:10 CEST 2007

Nahodou jsem zrovna v lekarne tak jsem kouknul do Medioxu a nestacim se divit.

Takova ta asi  nejbeznejsi jehla tj 0.8 stoji 100ks baleni cca 80Kc 0.45 kratka dokonce jen 60Kc /100ks,1.2 50Kc/100ks, nicmene jsou tu i nejake specialni jehly v cene 60Kc /5ks. Bohuzel tu neni magistra a tak nevim co je na nich tak draheho.
Ptal jsme se co prodavaji v  kusovce a bezne jen 0.9 a tem kdo se jim libi i velke transfuzni, ale ty jsou prosle tak jen pro nezdravotnicke pouziti :-).

>Mno tak sa ospravedlnujem.

>Ja u nas v lekarni bezne ihly na kusovky kupujem, a tak isto aj v jednej predajni zdravotnickych potrieb nedaleko (tito druhi vsak sidlia priamo v miestnom zdravotnom stredisku, takze je mozne, ze priamo zasobuju aj lekarov, to by vselico vysvetlovalo); aj ked som nikdy neziadal konkretny rozmer (potreboval som len napichnut gumeny klobucik liekovky ci infuzky) takze je mozne ze maju dohromady len dva rozmery.

Co stoji jedno balenie?

wek