DCDC menic - tlumivky

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Srpen 1 17:37:46 CEST 2007

Dobrý den,

obyvkle stačí tlumivky v řádu stovek uH až jednotky mH, pokud jsou vůbec
nutné. Záleží na tom, jak rychle Vaše měřicí karta měří, tedy jaké
spektrum rušení vadí, a jaké nikoliv.

Když měříte zvlnění z DC/DC, sáhněte si pro srovnání sondou osciloskopu
i na zem, kam je sonda připojena, často se totiž rušení indukuje přímo
do sondy a pak je těžké odlišit, co je indukce a co šum na napájení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com