DCDC menic - tlumivky

pm konference@komfi.cz
Čtvrtek Srpen 2 13:00:03 CEST 2007

DD,

    dekuji za radu,  rad bych se jeste zeptal jestli tlumivku dat do
cesty napajeni mezi DC/DC menic a kondenzator a udelat tak LC filtr nebo
ji dat az za kondenzator?

co se tyka menice v katalogu je napsano "Switching frequency100kHz min.;
20kHz (@5V input)"  predpokladam ze z tohoto udaje by mela vychazet
velikost te indukcnosti
predpokladam spravne?  jde ta indukcnost nejak jednoduse spocitat ?

dekuji PM