OT: offset audia v AVI

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Srpen 1 14:12:05 CEST 2007

Ja mam taku skusenost, ze ak je povodna zvukova stopa VBR, tak po
uprave, aku popisujete sa rozide s obrazom. Riesim to tak, ze povodny
zvuk vyextrahujem ako PCM, upravim a potom skomprimujem do CBR mp3
znova. Pouzivam VirtualCub a GoldWave.

miro

--- Zíka Ale¹ Ing. <Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz> wrote:

> 	Omlouvám se za OT. Nevíte o nìjakém programu, který mi øekne, jaký
> je v AVI souboru offset audio streamu vùèi video streamu?
>
> 	Jde mi o tohle. Mám nìjaké filmy a seriály v AVI s dost nevyrovnanou
> úrovní hlasitosti u jednotlivých dílù chtìl jsem to nìjak srovnat.
> Idea byla následující: Ve VirtualDubu demuxuju zvukovou stopu,
> normalizuju jí MP3Gainem a ve VD jí pøilepím zpátky místo pùvodní.
> 	Problém je, ¾e po téhle operaci se mi u nìkterých AVI zøetelnì
> rozjede zvuk vùèi obrazu. Pøedpokládám ¾e zrada je v tom, ¾e pùvodnì
> [...]

Sick sense of humor? Visit Yahoo! TV's
Comedy with an Edge to see what's on, when.
http://tv.yahoo.com/collections/222