[OT]: kyslikovodikova svarecka

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Středa Srpen 1 14:43:45 CEST 2007

Dobrý den.
Někdy v 90. letech ji autor začal vyrábět v několika variantách výkonu. Viděl jsem to několikrát nabízet na veletrzích typu Pragoregula. Nedávno jsem se pokoušel svářečku najít na inetu, ale zřejmě ji už neprodává.
Podobný osud potkal asi sluneční kolektory z PET lahví od jiného vynálezce.

Zdravím CK