PLED moduly

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Duben 16 22:37:12 CEST 2007

Ja vim, tyhle udaje jsem vedel, ale ono to tam na tech strankach uz
nejakou dobou (pomerne dlouhou) lezi tak jsem chtel vedet zda nedoslo k
nejakemu technologickemu prulomu nebo naopak zda se zjistilo ze je to
treba slepa ulicka obecne a je uplne zcestne o necem takovem uvazovat -
viz ze se to prestalo vyrabet.

Radek Vicek