PLED moduly

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Duben 16 22:27:40 CEST 2007

V prvom datasheete zo stranky, ktoru ste poslali je aj tabulka + graf
lifetime. Zivotnost je funkciou jasu. Pre jas 40nits udavaju 10000h,
pre 10nits 20000h. Ak uvazime, ze v niektorych aplikaciach je vhodne,
aby display zobrazoval nonstop, tak to je doba dost kratka. Je to aj
Vas pripad, po 2r menit display zrejme ozaj nebude to prave :-(

miro

PS: aspon som sa dozvedel o novej jednotke :-) 1nt = 1cd/m2