FW: Pajeni bezolovem

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Duben 16 21:31:40 CEST 2007

Snad nikoho moc nenastvu, ale se zvysenim dane z nemovitosti bych
souhlasil - ovsem jen pokud se soucasne zrusi dan z prevodu
nemovitosti a dan z nemovitosti se zvysi prave o tolik aby pokryla
vypadek dane z prevodu :-) Oboji dohromady totiz podpori trh s
nemovitostmi ktery je u nas dost rigidni a je jednim z mist ekonomiky
ktere by potrebovaly naolejovat. Ale to jen tak na okraj, kdyz uz se
to zminilo...

Jinak s tim, ze jsou to arogantni blbci a ze Topolanek je ne moc
bystry levicove orientovany politik souhlasim :-)

Ales Prochaska