FW: Pajeni bezolovem

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Duben 16 17:43:54 CEST 2007

Me se uz dela mirne nevolno delsi dobu a není to jen z zákona o odpadech.
Nevim, ale mam pocit, ze nam vladnou blbci, presneji aktivni arogantni blci,
jinak vazne nevim jak vysvětlit co se v tomhle state (soustati) deje.

Osobne se mi delalo spatne, kdyz jsem vcera poslouchal soudruha Topolanka a
jeho obhajovani mozneho petinasobneho zvyseni dane z nemovitosti, to ma byt
pravicova politika, to snad soudruzi trestaji pricinlive obcany za to, ze si
postavili dum a mají nejaky majetek.

Upozornujem, niektorym moze prist pri citani zakona z niektorych jeho
ustanoveni (najma co sa tyka povinnosti tych ktorych subjektov) mierne
nevolno.

wek