Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Duben 12 19:58:15 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 12.4.2007 od J. Polivka:

> puvodne jsem take chtel odepsat p. Zahradnikovi, ale projde to
> konferou a jiste si to precte a treba mne nasledne setre :-))

Kdo? Ja? Copak ja nekoho stiram? To snad ne...

> Nevahal jsem a sel jsem do nejblizsich sbernych surovin a snazil se
> je najit. Nepovedlo se, ale videl jsem tam nadherne kovove regaly a
> tak jsem se zeptal za kolik by byly. Cena 300. No nekupte to.

No dobre, ale prece kdyz nekdo neco odnese do sbernych surovin, tak je
to obracene. Neplati za likvidaci, ale dostane penize, takze to
vlastne prodava. Ty sberne suroviny to vykupuji a pak s tim delaji
kdovico - to at si s tim delaji kdovico, kdyz to koupily.

> Nez dam neco do sberneho dvora, tak to zkusim nabidnout treba zde v
> konfere.

To i ja. A tuhle mi tu nekdo vynadal, ze zadarmo nabizim spinane
zdroje s moc vysokym napetim a malym proudem a ne s malym napetim a
velkym proudem, ktere by se zrovna jemu hodily.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz