Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 12 19:34:33 CEST 2007

Ahoj,
puvodne jsem take chtel odepsat p. Zahradnikovi, ale projde to konferou a
jiste si to precte a treba mne nasledne setre
:-))

Nedavno nam bezdomovci a bohuzel i zamestnanci firmy co nam delala
rekonstrukci "odvezli zelezne kryty tzv. "anglickych dvorku". To jsou takove
ty zelezne mrize kolem panelaku. Nevahal jsem a sel jsem do nejblizsich
sbernych surovin a snazil se je najit. Nepovedlo se, ale videl jsem tam
nadherne kovove regaly a tak jsem se zeptal za kolik by byly. Cena 300. No
nekupte to.
Pana Zahradnika beru jako dobreho a velmi solidniho a zrejme dobreho
obchodnika. Znam nekolik dnes velmi solidnich obchodniku, majitelu firem,
kteri zacinali dovozem, ktery nebyl uplne koser a dnes jsou to vazeni
obchodnici. Takova byla doba a zacinali s nicim a vypracovali se.
Nez dam neco do sberneho dvora, tak to zkusim nabidnout treba zde v konfere.
Pokud to pak nekdo ze sberneho dvora preproda, tak to mozna ubere trosku
zisku obchodnikum, ale treba to nekomu, kdo nema moc penez na nove udela
radost. Proc ne. Mozna to za dva roky skonci u popelnice a nebo ve sbernem
dvore, kde se ten poplatek jeste jednou otoci. Kdovi co je lepsi.
Jindra Polivka

Tak to nechapu.... zaplatil jste za odber monitoru a  monitor jste tam
nechal.
Co s tim udelali Vam snad muze byt  uplne jedno...? Me je teda uplne
putinka co s vracenymi vecmi udelaji - jestli to nekdo dokaze jeste 4x
otocit a zpenezit v souladu se zakonem tak je to borec. A pokud to dela
mimozakone, tak je to jen a jen jeho problem!

Ja taky platim stocne a predstavte si, nekdo tu vodu cisti a zas nam ji
prodava! Normalne asi piju to co jsem "odtocil" a zas za to platim :-)
To je neuveritelny bordel co?
Stejne tak je to ze vsim ostatnim. Nakonec ten Vas monior  treba jeste
nekomu slouzi a nemusi se recyklovat a i kdyby uz byl sesrotovanej, tak
kus z nej mam ted mozna ja doma na svem novem LCD ..!

Mimochodem autorske poplatky  s tim jaksi nemaj nic spolecneho, to je
opravdu bordel!