Microchip TCP/IP stack

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Duben 10 12:25:06 CEST 2007

Zdravim,
ak je tu niekto, kto ho pouziva a aj sa v nom vyzna, bol by som mu
vdacny za objasnenie jedneho problemiku - alebo skor vlastnosti. Mam
rozchodenu komunikaciu medzi dvomi zariadeniami cez TCP protokol
(dsPIC33 + ENC28J60). Zatial sa zda, ze to chodi celkom dobre, ale
nepaci sa mi, ze vsetky pakety sa posielaju dvakrat. V dikusiach na webe
som nasiel zmienky, ze tuto techniku pouzivaju namiesto cakania na ACK.
Z ethernetom robim prvykrat, takze neviem, nakolko zlozite by to bolo
upravit. Nerad by som to zbytocne rozbabral. Na druhej strane sa mi zda,
ze to tak robia kvoli celkovej koncepcii stacku - teda obhliadaniu v
hlavnej slucke programu. Ja to mam vlozene ako task v rtos a zavesene na
prerusenie (aj ked zatial len na prijate pakety), takze mozno by to slo
rozumne urobit.

j.