Microchip TCP/IP stack

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Úterý Duben 10 13:04:11 CEST 2007

Nemam sice konkretni zkusenosti se stackem Microchipu, ale tato technika se
pouziva celkem obecne na 'oblbnuti' tzv. delayed ACK mechanismu ve Windows
implementaci TCP (mozna i v nekterem jinem OS - ja se s tim setkal pouze u
Windows, Linux chodi OK). Vlastnost se projevi tak, ze PC s Windows ceka po
prijeti tcp paketu 0.2 sekundy, nez posle ACK. Opakovanym odeslanim se
donuti odeslat ACK okamzite.
Pavel Brychta