OT: Re: Thalia

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Duben 3 15:43:16 CEST 2007

Ja vim, ze neni, ale znam stare pany co litaji na 160 konove motorce, ze
jim malokdo staci.

Nicmene, aby to uplne nesklouzlo mimo dotaz pane Hanzala - ja bych mu
doporucil si nekupovat nove auto. Idelane je koupit starsi auto tak 3-6
let, kde uz se projevily zasadni neduhy dane autu pri konstrukci a
nekupovat prvni roky kdy se auto zacalo vyrabet.

Koupe noveho auta je luxus, ktery nezarucuje ani to ze se o to nebudete
muset starat.

Ta Honda CR-V co koupili rodice byla za 360 tisic stara tri roky po
prvnim majiteli a mela najeto 112kkm - puvodni cena byla 820 tisic a je
to naprosto luxusni auto - tiche - zadne vrzajici plasty, nevadi tomu
zadny hrbol na silnici - kdyz si vezmu ze za podobne penize koupite
vyslechtenou Fabii nebo Octavku v zakladu tak je to naprosto nesrovnatelne.

RadekCX