OT: Re: Thalia

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Duben 3 16:13:35 CEST 2007

Idealni je warbec, to ma perovani jako rolls-royce, kdyz jedu 90 mam stejny
pocit rychlosti jako kdyz jedu tchanovou feldou 50-60. Zadne vrzajici plasty
tam taky nejsou, topeni v zime pri -20 udela v aute skoro saunu, naklady na
benzin, pneumatiky, servis a cena auta vyjde cca 3Kc/km. Povinne ruceni za
tisicovku a ani ve meste vam ho nikdo neslohne a to ani odemceny s otevrenym
okynkem!

:-D vecny rebel JL

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>

Nicmene, aby to uplne nesklouzlo mimo dotaz pane Hanzala - ja bych mu
doporucil si nekupovat nove auto. Idelane je koupit starsi auto tak 3-6
let, kde uz se projevily zasadni neduhy dane autu pri konstrukci a
nekupovat prvni roky kdy se auto zacalo vyrabet.

Koupe noveho auta je luxus, ktery nezarucuje ani to ze se o to nebudete
muset starat.

Ta Honda CR-V co koupili rodice byla za 360 tisic stara tri roky po
prvnim majiteli a mela najeto 112kkm - puvodni cena byla 820 tisic a je
to naprosto luxusni auto - tiche - zadne vrzajici plasty, nevadi tomu
zadny hrbol na silnici - kdyz si vezmu ze za podobne penize koupite
vyslechtenou Fabii nebo Octavku v zakladu tak je to naprosto nesrovnatelne.