RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Září 27 08:21:16 CEST 2006

No steamer je clovek kterej ma strasnou furu casu nebo nejakej casostroj, jinak nechapu jak by mohl delat to co dela, libila se mi uz drive jeho spousta vychytavek od rychloupinaku na konik az po rychloupinak na noze
Myslim  ze pri svem volnem case nekouka ne kdejakou tu vadu a celou masinu si predela k obrazu svemu :)

Ja spis potrebuju prijit ke stroji a udelat to co potrebuju a ne zacit opravovat masinu

Uz jsem ale od promy musel opravovat kolikrat

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Tuesday, September 26, 2006 10:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: MECH : soustruh s frézkou ?

No, že se kleština (nebo jaký je vlastně správný český výraz pro 3-jaw chuck ?) dotahuje dvěma tyčkama je naprosto normální i u Sherline, což jsou strojky trochu jiné cenové a kvalitativní kategorie.
Za těch cca. 6 let co je mám si nemohu na tento způsob dotahování stěžovat ani jednou. Teda pokud tam člověk nezapomene ty tyčky a nezapne soustruh, to se pak dějou věci...

Zdraví PavelK

&DPG=26838&CatID=3717&rooti