RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Září 26 13:24:04 CEST 2006

Přesně tak. Já mám soustruh i frézku od www.bow.cz a jsem spokojený. Taky mám BF20 Vario a pod to co je níže napsáno se mohu podepsat. U soustruhu bych doporučil verzi s razením posuvů páčkami. Já jsem ušetřil 3 tisíce a koupil si verzi s výměnnými kolečky. Strašně ale opravdu strašně špatně se ta kolečka mění. Řazení otáček přehazováním řemenu je v pohodě.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Filip Kotouček - MP Media s.r.o.
Subject: RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Neco podobneho mam doma a je to bida
Zkuste hledat spise www.bow.cz
Kolega koupil soustruh od promy to je uuplne stejne jako tohle multifunkcni a jen na to nadava a je z toho nestastnej a to ho to stalo 60 000,- Mm frezku od bow a to uz je skutecne frezka Neni problem 12 frezou 10mm hluboko na plnou frezu delat drazku
Zelezo cokoli
Je to proste uz masina akorat mensich rozmeru
Mam onkretne BF20 Vario