IDA Pro pouzivate to nekdo ?

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Září 12 16:54:25 CEST 2006

Skvely program, ktery dokaze disassemblovat spoustu i exotickych procesoru. Daji se do disassemblovaneho vypisu dopisovat komentare, pojmenovavat funkce a procedury i promenne (staci v jednom miste a prenese se to vsude kde je pouzite), umi to vypisovat u procedur odkud jsou volany a spoustu jinych veci. Ovladani je stale stejne bez ohledu na typ procesoru.
Analyzovany a okomentovany vypis je lehce prelozitelny zpet i treba s vlastnimi upravami. Trochu nevyhodou je vsak cena, ale myslim, ze na to co to dovede neni zase tak vysoka.

JK