Cíno - olověné pájky

Úterý Září 12 17:06:51 CEST 2006

Hezký den přeji.

    jaký je prosím rozdíl v cínové pájce 60Sn40Pb a 60Pb40Sn ? Tedy krom
složení. V krámu mi nabídli obě dvě a já nevím jaká je na co vhodná.
Vzala jsem si nakonec obě a zkoušela. Výsledek je stejný, tedy vypadá
tak. Teplota tavení také stejná. Vzhled zrovna tak.

    Existuje někde nějaký povídání o tom, na co je která pájka vhodná ?
Také mám jednu Sn + Ag + Cu a s tou se pájí nádherně. Sice je mrcha
drahá a spoje jsou matné ale opravdu krásné chytá a pájení jde jedna radost.

    Děkuji za odpovědi

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz