Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

aze azehw@volny.cz
Úterý Září 5 10:04:00 CEST 2006

Toto můžu potvrdit a čím starší tím příkon roste. U "šestistovky" jsem kdysi
naměřil přes 30. Teď mám pro čerpadlo nějakou noname 250VA, aku 60Ah a k
tomu mám spínanou nabíječku. Po nabití klesá nabíjecí proud asi na 100mA
(jen podle malého ručkového ampérmetru). Primár jsem neměřil, odhaduji kolem
3W.
AZE

Par prikladu
APC Back 400VA 13W
APC Back 650VA 15W
APC Smart 650VA 18W
APC Smart 750VA 20W
APC Smart 2000VA 38W

Ostatní výrobci na tom jsou dost podobne, je hezke mit doma zalohovany
rozvod, ale moc se mi nechce protopit na UPS rocne 131kW/h(Smart 650VA)
proto, aby mi možna jednou za dva roky pomohla při nejakem vypadku. To
nepocitam s takovou drobnosti, jako ze jednou za tri az 5 let musite koupit
do UPS novou baterku.

PS. Ten menic je vlastnej konstrukcie, alebo ex-UPSka? Ak je to to
druhe, mozete doporucit znacku?

http://www.nod32.cz