Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Září 5 09:52:17 CEST 2006

mozna male prirovnani

Airbagy v aute Vas stoji mozna 20-30 tisic ... a jak jste rad, kdyz je
nikdy v zivote neotestujete  !!!

Takze za vetsi jistotu se vzdycky plati

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862