Trigger u BM566

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 5 08:56:33 CEST 2006

hw.kaliciak@stonline.de napsal(a):
> No ja neviem.
>
> Pred chvilou som ho znovu skusal. Asi minutu az dve po zapnuti sa s
> namahou dal zasynchronizovat a potom sa znova rozsypal. Ale asi po
> desiatich minutach sa mi ho podarilo zasynchronizovat, ked som prepol na
> striedavu väzbu synchronizacie. A odvtedy uz funguje ako ma.
> Takze to boli asi kontakty.
>
> Richard Kaliciak

No ja uz s timhle osciloskopem hraju tuhle hru dlouho. Cas od casu
prestane fungovat podobne jak pisete.

Podle vseho potrebuje cas od casu podrbat. Proste ho rozeberu potukam,
pohladim po obrazovce a zase slozim a on pak zase funguje. Nekdyz
nepomuze ani tohle. Tak ho necham lezet a nekolik dni se na nej mracim a
to uz 100% nevydrzi a pak uz je vse v cajku a meri.

Neni to moc technicke, ale po prvnim rozebrani se mi udelalo spatne kdyz
jsem videl ti zmet vsech moznejch hejblat, tahel, pacek, dratu a ja
nevim ceho vseho a rozhodl se, ze ac rozeberu vetsinou uplne vsechno tak
tohle si odpustim. Zdravi mam jen jedno.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info