Trigger u BM566

hw.kaliciak@stonline.de hw.kaliciak@stonline.de
Pondělí Září 4 22:21:13 CEST 2006

No ja neviem.

Pred chvilou som ho znovu skusal. Asi minutu az dve po zapnuti sa s
namahou dal zasynchronizovat a potom sa znova rozsypal. Ale asi po
desiatich minutach sa mi ho podarilo zasynchronizovat, ked som prepol na
striedavu väzbu synchronizacie. A odvtedy uz funguje ako ma.
Takze to boli asi kontakty.

Richard Kaliciak