vetrne elektrarny

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Neděle Září 3 14:48:32 CEST 2006

Se někdy podívejte na ten dokument o BlackOutu v USA, je to velmi poučné. No, když jsem viděl jak vyndavali z plného rychlovýtahu
nějakou paní a byla celá "gumová", tak jsem si říkal, to není možné a to jsem ve výtahu již uvízl. Jde o to, že ten blackout je
výpadek na podstatně delší dobu než hodiny, takže se vybijí baterky(AKU) a dojde i nafta v diesel agregátu(tu samozřejmě můžete
průběžně doplňovat), ale fakt doporučuji shlednout ten dokument o blackoutu, šlo to myslím na satelitu Discovery, ale již poměrně
dávno. Je to dokument a z principu slova dokument je to, co se tenkráte skutečně stalo.

Barons