vetrne elektrarny

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Září 3 15:05:52 CEST 2006

Zkusim pohledat,
v USA jsem byl v 98 roce a kdyz jsem videl jakym zpusobem tahaji elektriku a
kde maji umisteny trnsformatory, jak vypada vedeni vysokeho napeti, tak se
vubec nedivim, ze kdyz tam zafouka i nejaky ten mensi vichr, tak to jde do
kytek.
Dreveny sloup a na nem nahore 3 transformatory jako hrom. Tezko odhadnout
vahu, ale je to tam bezna vec a vypada to, ze to spadne i bez vetru.
Sloupy vysokeho napeti z plocheho betonu bizarnich tvaru, sloupy vysokeho
napeti ze dreva ! Dost takovych veci jsem si tam natocil.
Jinak amici jsou ze vseho hned vydeseni. Furt sledujou pocasi. Ja byl i na
Floride na takovem pasu co byl mezi morem a takovym kanalem a tam jsou
vydeseni z kazdeho zhorseni pocasi. Je fakt, ze kdyby prisla i nejaka  mensi
tsunami, tak je to splachne jako nic a skoncej na druhe strane zase ve vode.
J. Polivka

Se někdy podívejte na ten dokument o BlackOutu v USA, je to velmi poučné.
No, když jsem viděl jak vyndavali z plného rychlovýtahu
nějakou paní a byla celá "gumová", tak jsem si říkal, to není možné a to
jsem ve výtahu již uvízl. Jde o to, že ten blackout je
výpadek na podstatně delší dobu než hodiny, takže se vybijí baterky(AKU) a
dojde i nafta v diesel agregátu(tu samozřejmě můžete
průběžně doplňovat), ale fakt doporučuji shlednout ten dokument o blackoutu,
šlo to myslím na satelitu Discovery, ale již poměrně
dávno. Je to dokument a z principu slova dokument je to, co se tenkráte
skutečně stalo.

Barons