OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Říjen 29 13:34:17 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 29.10.2006 od Peter Bosnak:

> Potom som vyskúšal pôsobenie nitračnej zmesi na glycerín a so
> zdesením som sa díval na olejovitú kvapku na dne baňky,ktorá možno
> skutočne bola nitroglycerín.Obsah baňky som s trasúcimi rukami
> vylial do WC a spláchol,očakávajúc každú chvíľu výbuch.

Ja jsem zase delal hasici pristroj, do lahvicky od celaskonu (nahore
maly otvor) ocet, vatu a ma to sodu. Nez jsem to donesl k oknu, zacalo
to strikat a postrikal jsem celou prosklenou stenu, co jsme meli v
kuchyni, a neslo to moc umyt :-)

Take jsem delal hodne s odbarvovacem duha a peroxidem vodiku ty
dymovnice. Jednou me napadlo, ze by sla zvysit ucinnost, kdybych
peroxid nadrtil a smichal poradne s odbarvovacem. Udelal jsem to v
satne a v obalce jsem to nesl k balkonu a jeste jsem muchal. Najednou
to zacalo reagovat i bez plivnuti a nejbliz byla kuchyn a drez, tak
jsem to tam hodil a nenapadlo me nic jineho, nez na to jeste pustit
vodu. Takze velky coud a urcite mnozi vedi, jak hnusne to smrdi, cely
byt smrduty a mama mela prijit za ctvrt hodiny domu :-)

PS: Skoda, ze nebyla na trhu take stavebnice Mlady jaderny fyzik, co?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz