Spectrum analyzer v pásmu 850 - 1900 MHz

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Úterý Říjen 24 07:18:44 CEST 2006

Zdar
Zabývám se vývojem rádoby zařízením a hlavně softwerem pro analýzu frekvenčního pásma , jakýmsi přehledovým přístrojem, ani to nechci nazývat spectrum analyzer ;-).
Takový blokový nástin mám tady
http://visualprog.cz/SpectrumAn/SpectAn.htm

Jedná se mi o rozšíření pásma a chtěl bych použít vstupní část GSM modulu  Quad Band, 850/900/1800/1900 MHz a tu bych se chtěl zeptat, zda neví někdo jestli je možnost napětím tento modul plynule rozlaďovat v celém pásmu, to je 850 - 1900MHz a ne jen skokově 850/900/1800/1900 MHz . Použil bych modul z nějakého nepoužívaného telefonu, jeden takový mi doma leží

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz