Spectrum analyzer v pásmu 850 - 1900 MHz

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Říjen 24 07:29:53 CEST 2006

pavel pavlp napsal(a):

>Zdar
>Zabývám se vývojem rádoby zařízením a hlavně softwerem pro analýzu frekvenčního pásma , jakýmsi přehledovým přístrojem, ani to nechci nazývat spectrum analyzer ;-).
>Takový blokový nástin mám tady
>http://visualprog.cz/SpectrumAn/SpectAn.htm

> [...]
Nevím, nevím, ale GSM modul - to bude uzkopasmova aplikace - presneji
receno ty moduly budeou umet dejme tomu 800 -970 a 1750-1950 MHz a nic
mezi tim.( na vstupu SAW atd...)
Navic si nejsem jist jak jednoduse zpracovat výstupní signál z nich. Dle
me je GSM modul pro spektrák 850-1900 MHz nesmysl.
To se spíš poohlédněte po nějaké vstupní jednotce SAT přijímačů. ( tuner
) umí cca 700-2100MHz opravdu v celém pásmu.