Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Říjen 16 10:35:03 CEST 2006

Odkaz na vyrobek uz taky padl. Slo mi pouze o upozorneni ze skutecna
vydrz s NiMH je cca 20-25% doby uvadene vyrobcem svetla.

Mate pravdu, to zhruba vychazi. Pak je ale bud nadsazena (silne) hodnota
od vyrobce svetla nebo to zkousel s nejakou super baterii. Jakou
kapacitu maji nejlepsi alkalicke? Marne jsem v katalogu (GES, GM) hledal
nejakou hodnotu. Vyrobce Bateria Slany uvadi alkalicke 2600 mAh, coz
neni proti tem aku velky rozdil.

Zdenek