Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 16 11:03:59 CEST 2006

Zdenek napsal(a):
> Odkaz na vyrobek uz taky padl. Slo mi pouze o upozorneni ze skutecna
> vydrz s NiMH je cca 20-25% doby uvadene vyrobcem svetla.

No problem je, ze jste nenechal v mailu predchozi reakci a tech odkazu
na vyrobky zde padlo vice.

> Mate pravdu, to zhruba vychazi. Pak je ale bud nadsazena (silne) hodnota
> od vyrobce svetla nebo to zkousel s nejakou super baterii. Jakou
> kapacitu maji nejlepsi alkalicke? Marne jsem v katalogu (GES, GM) hledal
> nejakou hodnotu. Vyrobce Bateria Slany uvadi alkalicke 2600 mAh, coz
> neni proti tem aku velky rozdil.

Myslim, ze se bezne uvadi u AA cca 2.8-3.5Ah (ale ruku do ohne za to nedam).
Jest eje otazkou zda ty NiMH specialne AA nad 1800mAh jsou v poradku.
Tyhle clanky obecne nejsou vubec povedene - aby nakonec nemely treba jen
1.5Ah. Pak to zacne vychazet trochu lip. Spotreba jen 75mA coz pri 3.5Ah
je aspon 50h.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info