(OT:)Horkovzdusna pistole

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Říjen 13 14:17:07 CEST 2006

Pouzivam dvoustupnovou pistoli na mensi stupen a zatim jsem s tim
odpajel a zapajel co jsem potreboval. "Regulovat" se to da i vzdalenosti
od soucastek. I kdyz si myslim, ze ta regulovatelna by byla lepsi.
Mame i nejakou pajeci a odpajeci stanici a radeji vezmu toto. Je to
rychlejsi.
Uvnitr je topne telisko a pres jeho odbocku a mustek se napaji motorek
na 24V.

Martin Hanek