(OT:)Horkovzdusna pistole

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Říjen 13 14:22:05 CEST 2006

Já mám nějakou čínskou a přepínání je tam odbočkou na topné spirále. Na
vyšší výkon to fungovalo asi týten, číňani neumí pořádně utahovat nýtky
:-( a přívod k odbočce se upálil. A to jsem ten první týden spekuloval nad
tím, co že je to tam za důmyslnou elektroniku, která po malých krokách
přidává výkon. Dělaly to zkraty mezi závity spirály :-))
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 13, 2006 1:53 PM
Subject: Re: (OT:)Horkovzdusna pistole

Naše dílna je používá převážně na smršťovací bužírky i když nedávno
jsem s ní sundával DIP16 (nebo DIP14) integráč (upřimně řečeno vlastně
ani nevím, jestli to přežil).

Zkušenosti nemám moc velké, ale snad aspoň na něco odpovím:

> 3) Staci 2-stupnova regulace ?
IMHO stačí, teplotu je možné regulovat i přepínáním mezi 1. a 2.
stupněm - na dvojku se víc ohřeje, na jedničku pak pomalejc vyfukuje
víc tepla.

> 4) Pokud ne, je mozne pripojit nejakou externi regulaci ?
> 5) Predpokladam, ze je v tom motor a topne telisko.
>    Regulaci bych pouzil asi jen pro telisko. Je to realne ?

To byste musel úplně rozebrat a řek bych že je to podobné jako fén,
kde je často motor do série s topným tělesem a přepínání na půl výkonu
diodou.

P.K.