Velkoobchodni ceny soucastek

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Říjen 1 14:02:50 CEST 2006

Dobrý den všem,

Jak obecně řešíte ceny součástek pro zařízení, která se budou
vyrábět ve velkém počtu ks?

Mám s tím následující problém: Na začátku vývoje se rozhoduji
mezi více koncepcemi zařízení, k čemuž mj. potřebuji vědět kolik
budou stát součástky. V každé koncepci je možno na určitých
místech použít celkem mnoho typů součástek od různých výrobců,
které se výrazně liší cenami. Pokud oslovím výrobce, či distributora
s požadavkem na kompletní ceník např. výkonových MOSFETů,
koukaj na mě, jako bych spadnul z višně a říkaj cosi o tom, že bych
se měl dohodout na ceně pro konkrétní typ. - Ale jak mám vědět,
na jaký typ se ptát, když k rozhodnutí potřebuji cenu?
Jak z tohoto bludného kruhu ven?

Děkuji, PH