Re: Velkoobchodni ceny soucastek

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Neděle Říjen 1 15:37:59 CEST 2006

Na internetu je spousta orientacnich cen. Z toho vybrat ty nejlepsi.
A pak se ptat na konkretni ceny, ne na ceniky. Velke mnozstvi se dohaduje
individualne.
A pozor! nerikat o jaky projekt jde. Distributori si mezi sebou projekty
na dodavku soucastek blokuji (alespon v BRD)a pak neni sance dostat
nekde jinde neco levneji.
Prime dodavky od vyrobce jsou problem i pri 5 000 k/rok. Vyrobci nemaji
zajem o maxi spotrebitele, maximalne je mozna prima technicka podpora.

Hugo kOTTAS