utržená kamera - vyřešeno, ale nové dotazy

Pátek Listopad 10 21:23:43 CET 2006

Hezký večír,

    1. V IR oblasti nejsou barvičky, tedy ne takové jaké vidíme v naší
vlnové délce. Proto kamera vidí jen šedivě. Ty dobré to umějí i
přepočítat, ale to je dosti vzácné. Prostě pokud koukáte ve tmě tak je
to šedé.

    2. Já viděla IR diody svítit celkem běžně, hlavně ty co mají vyšší
výkony

    3. Buď má kamera automatické ostření, což znamená že má veliký
objektiv a je slyšet jak vrní. No a nebo je to tzv. "fixfocus" jako je
mají fotoaparáty a pak je hloubka ostrosti tak veliká, že je zaostřeno
vlastně všude. Například moje Exakta má tento objektiv 35mm a 8 clonu.
Zaostřená je pak od půl metru do nekonečna. Levné kamery to mají stejně

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!